Jag orkar inte mera…

Jag orkar inte med något längre.. Jag känner mig helt död på insidan.. Livet är fan värdelöst just nu. Jag ska ge upp på allt som har med kärlek att göra, för det slutar bara med att man blir sårad, sviken och ärrad. Jag orkar inte med att få allt upprepat för mig varenda jävla gång!

Aja, gick & impulsköpte nya rakblad idag. Abstinenten var för stark. Var dock dum och köpte tio-pack, vilket innebär 20 blad. Behöver bara en tiondel.. Hur fan ska man gömma dem för morsan?!
Får bryta av alla handtag på dem, och dumpa de på någon allmän toalett i stan..

Jag bryr mig inte om vem som läser detta. Om ni läser ens, för den delen. Hata mig, för all del, men jag gör som jag gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0