Dö, ditt skabbiga luder…

Jag hatar kuratorn..


Och anledningen är för att hon fick mig att skära mig för första gången. 23 januari i år.. Jag var redan psykiskt nedbruten då, så hennes skitsnack sjönk rakt in i mig. Jag ville bara må bra.. Så jag satte inte upp några spärrar.

Men jag lovar. Jag lovar att varenda ord jag sa till dig då den natten var inte mina egna, utan kom direkt från den där häxans käft. Jag skulle aldrig svika dig sådär.

De var snart fyra månader sen.. Och ärren har bara ökat. Mina senaste har just läkt.. Och föräldrarna har sett armen, men skiter totalt i mig. Blir inte direkt motiverad att sluta då..
Men jag försöker, för eran skull. Jag vet att ni hatar mig varje gång jag öppnar käften och säger vad jag gjort, eller om du ser armen när vi träffas.. Och jag skäms, så jävla mycket! Men ibland önskar jag att ingen kommit på min hemlighet. Andra gånger önskar jag att allt bara var en hemsk mardröm..

Jag älskar er alla lika mycket, oavsett vad jag säger eller gör mot/till er. Det lovar jag med hela mitt svarta hjärta. ❤❤

Bifogar en bild på min arm också. Äntligen läkt, efter minst en månad..


Kommentarer
Postat av: lillasyster...

älskar dig brorsan,

du klarar dehär!

du är starkare än du tror!

du är den bästa!

2012-05-21 @ 11:31:51
URL: http://mmys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0