My angels ❤

Tack för att ni finns. Utan er, så hade jag antagligen inte skrivit detta blogginlägg.. Ni hjälpte mig, motiverade mig att fortsätta trots att de var tufft. Eller ja, är tufft. Men jag vägrar ge upp! Inte när jag kommit såhär långt.. För er skull ska jag kämpa tills jag antingen blir bättre, eller dör.

Tack för att ni finns. Ni betyder sjukt mycket för mig. Och jag vet att många inte är med, men dessa bilder var allt jag hade. Men ni ska ändå veta att ni har en speciell plats i mitt hjärta. ❤


Kommentarer
Postat av: Siz

Byt bilden från idag istället sötis XD <3

2012-06-11 @ 14:31:16
Postat av: myyyyyyyyyyyyy

<3

älskar dig brorsan, dock kommer jag sakna dig enormt..

men se de från den ljusa sidan(bright.. side..) lol, inte mitt skämt.. (anton) nej men.. de ja menade va, att när man längtar efter någon/saknar någon.. kommer de bli underbart när man sedan träffar den/betyder det att den har en stor del i någons liv , alltså som bevis där.. så förstår du hur mycke du betyder för mig.

men älskar dig brorsan <3

2012-06-11 @ 22:48:55
URL: http://mmys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0