Min helg.

Fy fan.. Vilken jävla helg de har varit..

Det började med att man fick sova över hos Elin, vilket behövdes, för jag saknat människan. Vi satt och spelade tv-spel (Digimon Rumble Arena och Burnout 3 - Takedown) och sedan lite Skyrim. ❤

Senare under kvällen?
Efter den delikata middagen så kollade vi på The Silent House (Spansk mindfuck.. <_<") och sen en del Simpsons avsnitt. Hade nog blivit flera, men Elin somnade.

Men de var nu allt började..

Jag hade legat och smsat med My och Misha ett tag, och blivt lite orolig för My på grund av en del saker hon skrivit då samt under dagen. Sen så blir de tyst från My's sida, men jag tänke inte så mycket på de..

Fören jag får ett sms från Misha..

"Få tag på My nu, de gäller liv eller död!"

De blev för mycket för mig, för jag började hyperventilera då.. Vilket jag gjorde i minst en kvart, och tydligen högljudt, För jag väckte Elin. (Thank God for that!)

Elin: Hur är de?
Jag: ...
Elin: Mår du bra?
Jag: *Skakar på huvudet."

Hon går då fram och lägger armen runt mig och frågar:

-Är det astman?
Jag skakar på huvudet..
-Vad är de då? (tror hon frågade de..)
....
-My.
Mer får jag inte ur mig fören tårarna kommer i floder.

-Har hon försökt? frågar hon.
Jag bara nickar och skakar. Tror de var nu som det började sticka i fingrarna.

Först ville jag inte att hon väckte sina föräldrar, men är henne evigt tacksam för att hon till slut gjorde de.
När de kom in i rummet så berätta vad jag visste då bra jag kunde, vilket inte var så lätt..

Efter de, så ringde de (Elins föräldrar.) till Misha och My. Under tiden hade jag lugnat ner mig mig lite, tror jag..

Båda svarade.. Och när jag fick höra My's röst, så kom tårarna tillbaka, men nu ännu mera.
Jag hade trott, i minst tjugo minuter, att en av mina bästa vänner hade tagit sitt liv! Jag ville bara dö då.. Dö, så att jag slapp allt just då.

Men efter allt de där så gick vi och la oss. Fast jag var vaken i en halvtimme med lugnande musik i öronen. Var nära att hyperventilera en gång igen, men klarade mig.

Och de var bara natten mellan lördag och söndag..

SÖNDAG DÅ?!?!

Jo! Jag vaknade strax efter sju, och pluggade då in hörlurarna i öronen direkt. Elin vaknade vid halv åtta tror jag. Vi låg sem och pratade om typ inget, vad jag kommer ihåg iaf. Sen stekte hon ägg och bacon till oss. Gudarnas mat!!

Sen gjorde vi inte så mycket mera, utan tog 11:40 bussen till stan. Nördträffen var intressant nog planerad att utföras på första April, men det blev inget trollande för någon(?¿?)

Men vi käkade på MAX, sen drog vi till Gränby Centrum och hängde. Sen drog några ner på stan, men jag orkade inte vara kvar.. Till en väns besvikelse. Fast hon visste om vad som hänt, så hon förstod varför jag stack hem. Ingen blev arg, utan alla var bara glade!! ^^

Väl hemma så blev de middag två gånger för min del, för jag åt inte tillräkligt första gången. XD
Sen så var jag tvungen att sova lite, fast de var innan andra middagen. TTwTT

Sen så ringde jag My när jag vaknade, och planerade en date. Men stackaren är toksjuk, så de blev inställt. Så nu är man hemma och helt ensam..

Kort sammanfattning av helgen?

Helvete, fast bättre framåt slutet.


Kommentarer
Postat av: lillasyster..

<3

2012-04-04 @ 21:04:08
URL: http://mmys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0