Dö.. Ja tack?

Hade just skrivit ett lång jävla inlägg, och så försvinner fucking allt!!
ALLT!!!

Jävla kuk!!!


Kort sammanfattning?

Jag väger 66 kilo, och tycker jag är fet. Jag vill väga max 60, men är för lat för att träna och inte tillräckligt smart för att svälta mig..

Jag har minskat mina portioner mat från två stora till en mellan. ❤

Jag äter max ett par mackor och lite middag när det är lov eller om jag är ensam hemma. Så de stunderna är helt underbara enligt mig.

Sen så tror jag att de inte var så mycket mera?

Måste bli smalare.. Kanske ska hoppa över skolluncherna i fortsättningen? Bara leva på cola, mjölk, vatten och sen (tyvärr..) den obligatoriska middag.

Yeah! Det kör vi på. ❤❤❤

//Sebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0