..

Skiter i vad ni tycker, skriver när jag vill!!

Hej bloggen!!

Vill bara skriva om en hemsk sak..

För många år sen så hade jag en knöl bakom, eller i, ena bröstvårtan. Tror jag gick i fyran eller femman då... I alla fall, så kollade vi upp de, men de visade sig inte vara något.


Nu är vi där igen. Kommer dock inte ihåg om den gjorde ont då, men den gör de nu..

Ska kanske till sjukhuset o kolla upp de imorn, morsan ska ringa till vårdcentralen och kolla lite först..

De läskiga är att min moster hade en tumör på halsmandlarna för några år sedan. Därav min lilla rädsla.

Doc, I'm dyin', I'm feeling compromised
and so dehumanized
I lost my final fight to disease, I feel that this is where it ends
I need that shot to enter my vein
My Brompton Cocktail blend

//Sebbe


Kommentarer
Postat av: my

bror, de kommer inte vara något, de får inte vara något, men är de nått. så klarar du det. du fixar det. du måste, för du är du! <3

2011-12-16 @ 19:53:19
URL: http://mynko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0