Detta gick ju bra..

Hej bloggen!

Jag lovade ju att denna skulle vara mera aktiv.. De gick ju så bra.

Men tro mig, de har bara hänt en sak faktiskt sen senast.

........

Okej, det har faktiskt hänt flera bra saker i mit liv.
1: Jag har räddat livet på några vänner. Hur? Jag visar bara att jag bryr mig om dom, vilket har resulterat i att de ser mig som en bror.

2: Har fått en tavla och en massa underbara teckningar av mina systrar, som tack för att jag bryr mig om dom.

3: Sist, men absolut inte minst! Jag är inte singel längre, utan har fått en ängel vid min sida. Fast om ni har mig på facebook så är detta inget nytt..

Men vi firar två veckor tillsammans idag faktiskt, så grattis till oss.

Jag älskar dig Andrea. Din beskyddare, Forever And Always!


//Sebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0