HERE WE GO!!!!!!!!(grattiz, syrran 12 år) =)=)=)

MMMMMMMMUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!

Mu på er, bloggare.

nu var de ju ett tag sen man skrev nåt i bloggen, men har bara inte tänkt på de.

men nu så ska ni fåå höra lite om vad jag har gjort idag:

vaknade av väckarklockan, som ringde klockan 06.15. men jag låg o snoozade tills 06.40 eller 45, för då var de på väg att bli varm i rummet igen. hade legat med öppet fönster inatt, pga värmen.
till frukost blev de en skål med mjölk o flingor. mums, men ack så fel. borde äta mer till frukost.

i allafall, så gick jag till skolan o hade en vanlig dag. men musiken var ju, som vanligt nästan, inställd... så jag hade nationella i matte istället.

sen när de var klart, så gick jag hem, o gick upp till rummet, men stack ner lika fort, på grund av att en bålgetingsdrottning flög in i mitt rummet, via fönstret som jag öppnade lite tidigare. så jag flög ner för trappen. jag har en sån fruktansvärd fobi för getingar, o humlor, o bin.

men efter en kvart gick jag upp, o då var den inte där.Phew!! så då satt jag där o kolla lite på youtube o facebook.

sen så koma mamma hem efter ett tag( jag o mitt minne..sämst...) å då så ... satt jag kvar vid datan. senare så lekte jag, emelie och sara( en av hennes kompisar.) sen så plockade jag fram guran ett tag o lirade lite ute på trappen. en tack till kenneth, som stämde guran åt mej. sen så gick ja in å åt en skål med samma innehål som imorse, fast nu så hade jag finhackad mörk(70%) chocklad i mina flingor. sen så gjorde mamma iordning middagen. de blev fläskytterfilé med kokt potatis och gräddsås, samt sparris. mumsigt värre. innan midddagen, så fick syrran lite färgpennor( hon ritar, klipper o klistrar skitamycket) samt en digitalkamera på 12 megapixlar.

just nu så kollar jag på djävulsrallyt, men de e reklam, så de får bli de sorliga kungaparets intervju... SUCK!!!!!! i allafall, just nu så lyssnar jag på SlipknoT (sic) live in Belfourt, France. THAT'S METAL!!!!!!!!

snart så blir de lite fika, sen så händer de inte så mycket mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0