New haircut, och nya lurar. <3<3<3

MUUUU på er, bloggerzz!!

 

Idag har varit en mysig dag. Jag blev väckt när mamma kom upp med Alice( hon skulle iväg o jobba.), så vi mös ett tag( 30sek) sen somnade vi. Jag vaknade sen kl halv elva med Alice fortfarande sovande brevid mig( btw, Alice e min lilla dvärgpudel..). Märkte de när jag nästan rullade över henne.tihi! Slog på teven sen, de blev typ ett antal timmars tv tittande. Sen ringde mamma och undrade om jag ville klippa mig, för att syrran ville inte.så de blev ett ja från mitt håll.

Sen, vid klockan 14 så gick ja in i duschen för att få bort 2-3 kilo smuts, typ. sen så på med kläder, o hoppade på bussen in till stan. men innan vi stack iväg för o klippa mig, så drog till ''clas olssons'' för o köpa ett par ''Skullcandy'' hörlurar( there AWSOME!!) men dom hade inte lurarna. de visade sig att vi hade kollat på fel butik. för på annonsbladet som ja tittade på var från ''kjell o company'' o inte ''clas olssons''.(*__*') så vi drog dit o o köpte dom( mamma betalade, o envisas med att jag inte behöver betala tillbaks pengarna, man de ska ja göra!!)

sen så drog vi till frisörskan(<-- e de ens ett ord??) och klippte mig kortare. bild o video kommer kanske upp om ett tag.

japp, de var allt som hänt såhär långt idag. vad har ni bloggare gjort idag??

Sebbe

<--- fast guld/svarta

Kommentarer
Postat av: victoria

svar :

haha ,nej frukosten ägde !

skit gott och sen vad kul att du har köp lurarna .. eller ja, din mamma !

lägg upp bild på hur du klippt dig sen :)

2010-04-08 @ 19:08:20
URL: http://viiccanwws.blogg.se/
Postat av: sebbe

kommer lite senare, efter semestern, eller tidigt imorn... vi åker kl: 12-13 imorn.. så att du vet

2010-04-08 @ 21:38:18
URL: http://fortfrolic.blogg.se/
Postat av: elin

hahaha ofta du vill betala xD lägg upp bilder på din nya frilla nu!!

2010-04-08 @ 21:40:47
Postat av: sebbe

till Elin: men ja hade spart på pengar ett tag..

2010-04-08 @ 22:11:32
URL: http://fortfrolic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0